Opšti uslovi online kupovine

Dobro došli na internet prezentaciju kompanije KINDER SHOP GROUP DOO - https://www.kindershop.rs/ . Posetom sajtu ili izvršenjem porudžbine potvrđujete da ste upoznati sa Opštim uslovima kupovine i da se sa istima u potpunosti slažete. Molimo Vas da pažljivo pročitate sledeće uslove, jer su oni osnova pravila korišćenja sajta i elektronske trgovine.

www.kindershop.rs zadržava pravo izmene i dopune Opštih uslova kupovine bez prethodne najave. Sve izmene će biti dostupne na sajtu, a korisnik se smatra upoznatim sa njima ukoliko nastavi sa korišćenjem istog nakon objave.

Korišćenjem sajta www.kindershop.rs ili slanjem elektronske pošte na naše adrese, komunicirate sa nama elektronskim putem. Time dajete saglasnost da u istom obliku i mi komuniciramo sa vama, bilo putem e-mail-a ili obaveštenja objavljenih na sajtu.

Za sve dodatne informacije u vezi sa porudžbinama, kao i za pitanja, reklamacije ili otkazivanje porudžbina, možete nas kontaktirati putem e-mail adrese: kindershopgroup@gmail.com .

KINDER SHOP GROUP DOO se obavezuje da će čuvati privatnost svih kupaca (korisnika internet prodavnice). KINDER SHOP GROUP DOO prikuplja isključivo osnovne podatke koji su neophodni za uspešno poslovanje, obradu porudžbina i pružanje kvalitetne usluge. Svi prikupljeni podaci tretiraju se kao strogo poverljivi i dostupni su isključivo zaposlenima kojima su potrebni za obavljanje posla. Naši zaposleni su obavezani na poštovanje pravila o zaštiti podataka o ličnosti u skladu sa važećim zakonodavstvom.

Celokupan sadržaj prikazan na sajtu je isključivo vlasništvo kompanije KINDER SHOP GROUP DOO i ne može se koristiti bez prethodnog pisanog odobrenja.

Online prezentacija proizvoda (internet prodavnica) dostupna je 24 časa dnevno, 7 dana u nedelji. Može doći do privremenog prekida rada sajta usled tehničkih problema.

Korisnici su odgovorni za čuvanje podataka o svom nalogu, uključujući korisničko ime i lozinku. Maloletna lica mogu koristiti sajt isključivo uz nadzor roditelja ili staratelja. KINDER SHOP GROUP DOO zadržava pravo da odbije pružanje usluge, deaktivira korisnički nalog ili otkaže porudžbinu ukoliko se utvrdi kršenje ovih Uslova.

KINDER SHOP GROUP DOO zadržava pravo izmene bilo kojih informacija na bilo kojoj stranici sajta, bez prethodne najave. Korisnici nemaju pravo da samoinicijativno menjaju Opšte uslove kupovine.

Korišćenjem naše web stranice pristajete na prikupljanje ličnih podataka i njihovo korišćenje u navedene svrhe. Ukoliko ne želite da uzimamo Vaše personalne podatke ili se ne slažete s nekim delom ove izjave, molimo Vas da ne koristite našu stranicu.

Sajt www.kindershop.rs posluje u skladu sa svim važećim zakonima i propisima Republike Srbije.

Nepoštovanje ovde navedenih pravila može dovesti do neuspešne realizacije porudžbine. Opšti uslovi kupovine predstavljaju sastavni deo svakog kupoprodajnog Ugovora zaključenog između kupca i prodavca putem sajta.

 

Naručivanje

Kupovina proizvoda putem internet prodavnice www.kindershop.rs realizuje se kroz nekoliko jednostavnih koraka:

  1. Upoznavanje sa uslovima poslovanja – pre početka procesa naručivanja, kupac je u obavezi da se detaljno upozna sa:

    - Opštim uslovima kupovine,
    - Obaveštenjima o osnovnim podacima o prodavcu,
    - Pravom na jednostrani raskid Ugovora, uključujući obrazac za raskid,
    - Prava i obavezama koje proističu iz ugovornog odnosa.

    Sve navedene informacije su jasno i transparentno istaknute na sajtu prodavca.

  2. Registracija korisničkog naloga – za izvršenje narudžbine poželjno je kreirati korisnički nalog unosom osnovnih podataka ili se prijaviti na već postojeći nalog. Takođe, moguće je kreirati narudžbenicu bez registracije.

  3. Izbor željenog/-ih proizvoda – kupac bira proizvod/-e iz asortimana, uz uvid u sve relevantne informacije.

  4. Unos podataka o dostavi i plaćanju – kupac unosi potrebne informacije o načinu dostave, adresi isporuke i preferiranom načinu plaćanja.

  5. Pregled i potvrda narudžbine – nakon unosa svih podataka, kupac ima mogućnost da pregleda kompletnu narudžbenicu, proveri tačnost unetih informacija i potvrdi porudžbinu.

Registracija

Registracija korisnika se vrši jednokratno, dok se za svaku narednu prijavu na sajt koristi prethodno registrovana e-mail adresa i lozinka. Registracija je besplatna i obavlja se izborom opcije „Moj nalog“, a zatim klikom na „Registracija“. Izabrati da li se registrujete kao fizičko ili pravno lice (firma). Prilikom registracije potrebno je uneti podatke popunjavanjem svih polja. Adresa nam je neophodna zbog dostave porudžbine, a broj telefona radi eventualne potvrde iste. Pre završetka registracije, korisnik je dužan da pročita i prihvati Politiku privatnosti i Izjavu o poverljivosti podataka, dok samom registracijom potvrđuje svoju saglasnost. Korisnik se u svakom trenutku može odjaviti sa sajta klikom na opciju „Odjavi se“. Ponovna prijava vrši se putem opcije „Moj nalog“, zatim klikom na „Prijavi se“, i na kraju unosom registrovane e-mail adrese i lozinke.

Pronalaženje željenog/-ih proizvoda

Asortiman proizvoda je organizovan po kategorijama radi što efikasnije pretrage. Kada pronađete proizvod koji želite da kupite, dovoljno je da kliknete na dugme „U korpu“/„Dodaj u korpu“. Takođe, postoji mogućnost povećanja količine proizvoda (podrazumevana količina je 1 - jedno pakovanje).

Unos podataka o isporuci i načinu plaćanja

Nakon što završite sa dodavanjem proizvoda u korpu, kliknite na opciju „Korpa“ (gornji desni ugao), gde možete pregledati sve odabrane artikle. Ukoliko želite da izmenite količinu ili uklonite neki od proizvoda, to možete učiniti direktno ovde. Biće Vam ponuđene mogućnosti za odabir načina plaćanja (pouzećem ili uplatnicom preko žiro računa; TRENUTNO NIJE MOGUĆE PLAĆANJE VISA, MASTER ILI MAESTRO KARTICOM), način isporuke (slanje na adresu ili pak lično preuzimanje), kao i eventualni unos napomene. Molimo Vas da podaci o adresi isporuke budu precizni i tačni, kako bi kurirska služba mogla izvršiti dostavu bez odlaganja. Neispravno uneti podaci mogu dovesti do vraćanja pošiljke i produženja roka isporuke.

Pregled, potvrda i praćenje narudžbine

Pre finalnog potvrđivanja porudžbine, imate mogućnost da detaljno pregledate sve izabrane artikle i unete podatke. Ukoliko se slažete sa prikazanim sadržajem, završetak kupovine se vrši klikom na opciju „Završi kupovinu“, čime se porudžbina smatra uspešno kreiranom. Pre potvrde, neophodno je da pročitate i prihvatite Opšte uslove kupovine. Samom kupovinom ste saglasni sa Opštim uslovima kupovine. Nakon završetka iste, sistem automatski šalje pregled narudžbine na Vašu registrovanu e-mail adresu.

Prodavac će u roku od 3 do 5 radnih dana obavestiti kupca o dostupnosti naručenih proizvoda i mogućnosti isporuke. U periodima povećanog obima prodaje, kao što su sezonska sniženja, može doći do odstupanja od navedenog roka.

Prodavac će nastojati da u najkraćem mogućem roku proveri raspoloživost poručenih artikala. Ukoliko su ispunjeni svi uslovi za realizaciju kupovine, kupac će putem e-maila dobiti potvrdu porudžbine. Time se smatra da je kupac prihvatio ponudu, a Ugovor o kupoprodaji se smatra zaključenim onog trenutka kada prodavac potvrdi status porudžbine i obavesti kupca o terminu isporuke.

U slučaju da neki od poručenih artikala nije dostupan, prodavac će kupca obavestiti putem e-maila ili telefonski, a porudžbina će u tom slučaju biti stornirana. Ugovor se u tom slučaju ne smatra zaključenim.

Sve cene proizvoda jasno su istaknute na zvaničnoj internet stranici prodavca. Prikazane cene su cene sa PDV-om (PDV je uračunat). Najčešće je prikazana cena pojedinačnog proizvoda koja se prilikom ubacivanja u korpu množi sa brojem komada u pakovanju. Ove informacije su naznačene u samom nazivu proizvoda, kao i u opisu istog. Primera radi, cena pakovanja proizvoda naziva „Žvaka 3g (100/1)“ i prikazane cene 2,50 dinara je 250 dinara sa PDV-om (100 komada * 2,50 dinara = 250 dinara). Naime, cena jedne žvake mase 3g je 2,50 dinara, u pakovanju se nalazi 100 žvaka (oznaka (100/1)), a cena celog pakovanja neto mase 300g iznosi 250 dinara. Cena proizvoda koja je važila u trenutku zaključivanja porudžbine ostaje nepromenjena do trenutka preuzimanja pošiljke. Ponuda na sajtu se ne ažurira u realnom vremenu tako da moramo prethodno proveriti dostupnost naručene robe. Prodavac zadržava pravo izmene cena bez prethodnog obaveštenja, kao i pravo da u bilo kom trenutku ukloni ili doda proizvode iz asortimana.

Načini plaćanja

Sve cene prikazane na sajtu uključuju porez na dodatu vrednost (PDV).

Platforma www.kindershop.rs podržava sledeće načine plaćanja:

  1. Plaćanje pouzećem – Kupac plaća iznos narudžbine kuriru u trenutku preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši isključivo u gotovini po cenovniku Pošte Srbije. Ukoliko je vrednost porudžbine manja od 6.000 RSD, pored troškova dostave, kupac snosi i trošak usluge Pošte Srbije za prenos novčanog iznosa.
  2. Plaćanje na račun – Nakon potvrde dostupnosti poručenih proizvoda, na Vašu registrovanu e-mail adresu biće dostavljen predračun. Rok za uplatu je 48 sati od trenutka prijema predračuna. Ukoliko uplata ne bude evidentirana u navedenom roku, porudžbina će biti stornirana.Po prijemu uplate, poručeni proizvodi se odmah šalju na dostavu. Trošak isporuke nije uračunat u iznos predračuna i plaća se kuriru prilikom preuzimanja pošiljke po cenovniku Pošte Srbije. Za sve porudžbine u iznosu većem od 6.000 RSD, troškovi dostave su besplatni.

Sva plaćanja se vrše u zvaničnoj valuti Republike Srbije – dinarima (RSD).

Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne banke Srbije. Iznos koji će biti zadužen na Vašoj platnoj kartici izražava se u Vašoj lokalnoj valuti, kroz konverziju u skladu sa kursom kartičarske organizacije. S obzirom na to da kurs u trenutku transakcije nije poznat unapred, moguća su minimalna odstupanja u odnosu na iznos prikazan na našem sajtu. TRENUTNO NIJE MOGUĆE PLAĆANJE VISA, MASTER ILI MAESTRO KARTICOM.

Rezervacija proizvoda u korpi

Proizvodi dodati u korpu tokom procesa kupovine nisu automatski rezervisani, čak ni nakon što je porudžbina kreirana. Proizvodi se smatraju rezervisanim tek nakon što prodavac potvrdi porudžbinu, a potvrda se dostavlja kupcu putem e-maila. Prodavac zadržava pravo da, i nakon slanja potvrde o mogućnosti isporuke, otkaže deo ili celu porudžbinu ukoliko se utvrdi da isporuka iz određenih razloga nije moguća. U tom slučaju, kupac će biti pravovremeno obavešten putem e-maila ili telefonskim putem.

Dostava

Dostavu pošiljki vrši kurirska služba Pošta Srbije i ona je moguća isključivo na teritoriji Republike Srbije. Troškovi dostave se posebno obračunavaju na osnovu cenovnika trećeg lica, odnosno Pošte Srbije. Trošak dostave se plaća zajedno sa proizvodima prilikom preuzimanja pošiljke. Za sve porudžbine u iznosu većem od 6.000 RSD, troškovi dostave su besplatni.

Rok za isporuku pošiljke je do 5 radnih dana od dana kada je porudžbina potvrđena od strane prodavca. U periodima povećanog obima porudžbina, kao što su sezonska sniženja i praznici, može doći do manjih odstupanja od navedenog roka.

Kurirska služba vrši isporuke radnim danima od 08:00 do 16:00 časova.

Uz pošiljku, kupcu se uručuje jedan primerak maloprodajnog računa koji ujedno predstavlja i Ugovor o kupoprodaji.

Kupac snosi odgovornost za svaku štetu nastalu usled nepreuzimanja robe u skladu sa Ugovorom. Pod štetom se podrazumevaju moguća oštećenja robe, kao i dodatni troškovi koje prodavac može imati zbog nepreuzimanja, uključujući troškove skladištenja, prepakivanja, vraćanja pošiljke i slično.

Kreiranje porudžbina putem telefona ili drugih kanala komunikacije

Ukoliko kupac odluči da porudžbinu izvrši putem telefona ili bilo kojim drugim alternativnim kanalom komunikacije, smatraće se da je time dao saglasnost sa Opštim uslovima kupovine, kao i sa načinom obrade i korišćenja ličnih podataka u skladu sa politikom privatnosti.

Zamena robe

Kupac ima pravo da zatraži zamenu proizvoda u roku od 14 dana od dana prijema pošiljke. Zamena se odnosi na promenu artikla. Robu je potrebno dostaviti zajedno sa popunjenim Obrascem za zamenu, a troškove povrata i slanja zamenjenog proizvoda snosi kupac.

Zamena artikla za drugi proizvod može se obaviti i u firmi (magacinski prostor), pod uslovom da je željeni artikal dostupan u tom trenutku. Povrat sredstava nije moguć u magacinskom objektu nakon online kupovine.

Obrazac za zamenu dostupan je za preuzimanje na sajtu prodavca: www.kindershop.rs i predstavlja trajan nosač zapisa.

Kupac je dužan da robu za zamenu vrati neoštećenu, bez tragova korišćenja, i adekvatno upakovanu tako da se spreči oštećenje tokom transporta. U suprotnom, prodavac nije u obavezi da izvrši zamenu.

Artikal koji se traži u zamenu mora biti iste ili veće vrednosti od originalno poručenog, uz eventualnu doplatu razlike u ceni od strane kupca.

U periodima prazničnih sniženja i promotivnih akcija, vršimo isključivo povrat sredstava. U tom slučaju, robu je potrebno poslati zajedno sa popunjenim Obrascem za odustanak od Ugovora.

Povrat robe – Raskid Ugovora

Kupac ima pravo da jednostrano raskine Ugovor o kupoprodaji i izvrši povrat robe u roku od 14 dana od dana prijema pošiljke, bez navođenja razloga. Raskid Ugovora se vrši putem Obrasca za odustanak od Ugovora, koji je dostupan za preuzimanje na sajtu prodavca: www.kindershop.rs. Obrazac se može slobodno preuzeti kao trajan nosač zapisa.

Izjava o raskidu Ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je upućena prodavcu i smatra se blagovremenom ukoliko je poslata u roku od 14 dana od dana prijema robe.

Kupac je u obavezi da robu vrati neoštećenu, nekorišćenu i u originalnom stanju, adekvatno upakovanu radi zaštite tokom transporta. U suprotnom, prodavac nije dužan da izvrši povraćaj kupoprodajne cene.

Troškove povrata robe snosi kupac.

Ukoliko su svi uslovi ispunjeni, prodavac je dužan da kupcu izvrši povraćaj celokupnog primljenog iznosa kupoprodajne cene u roku od 14 dana od dana prijema izjave o raskidu Ugovora, odnosno od trenutka kada roba bude vraćena u ispravnom stanju.

U slučaju da je plaćanje izvršeno platnom karticom, povraćaj sredstava će biti izvršen preko banke, na zahtev prodavca, na račun platne kartice koju je kupac koristio prilikom plaćanja.

Reklamacija

Pored reklamacije radi ostvarivanja prava na osnovu saobraznosti, potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju i u slučaju pogrešno obračunate cene, kao i zbog drugih uočenih nedostataka.

Roba se smatra saobraznom Ugovoru ukoliko:

  1. odgovara opisu koji je dao prodavac, odnosno ukoliko poseduje svojstva robe koja je kupcu prikazana kao uzorak ili model;

  2. ima svojstva neophodna za njenu redovnu upotrebu, u skladu sa robom iste vrste;

  3. poseduje svojstva potrebna za posebnu upotrebu za koju je kupac nabavlja, ukoliko je ta upotreba bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata;

  4. po kvalitetu i funkcionalnosti odgovara onome što je uobičajeno za robu iste vrste, kao i osnovanim očekivanjima kupca na osnovu izjava prodavca, posebno onih koje su date putem oglašavanja ili označavanja na ambalaži.

Kupac ima pravo da izjavi reklamaciju na nesaobraznost u roku od dve (2) godine od dana kupovine proizvoda ili prijema robe, uz priložen originalan račun.

Ukoliko se nesaobraznost ispolji u roku od šest (6) meseci od dana prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je ta nesaobraznost postojala i u trenutku prelaska rizika.

Na podnetu reklamaciju biće Vam odgovoreno najkasnije u roku od osam (8) dana od dana njenog podnošenja.

Svi troškovi koji su neophodni za dovođenje robe u saobraznost Ugovoru, uključujući troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, padaju na teret prodavca.

Kao prodavac, dužni smo da kupcu izdamo pisanu potvrdu o prijemu reklamacije ili da potvrdu o prijemu dostavimo elektronskim putem, kao i da ga obavestimo o broju pod kojim je reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija.

Reklamaciju možete podneti pisanim putem, korišćenjem Obrasca za reklamaciju koji je dostupan na internet stranici www.kindershop.rs u formatu trajnog nosača zapisa, uz istovremeno dostavljanje robe koja je predmet reklamacije, kao i originalnog primerka računa.

Rok za rešavanje reklamacije ne može biti duži od 15 dana od dana njenog podnošenja.

Tok rešavanja reklamacije se prekida u trenutku kada potrošač primi odgovor prodavca, i nastavlja da teče iznova od dana kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na dati odgovor. Potrošač je dužan da se izjasni najkasnije u roku od tri (3) dana od dana prijema odgovora prodavca. Ukoliko se ne izjasni u tom roku, smatraće se da nije saglasan sa predlogom prodavca.

Produženje roka za rešavanje reklamacije dozvoljeno je samo jednom.

Ukoliko isporučena roba nije saobrazna Ugovoru, kupac ima pravo da, prema sopstvenom izboru, zahteva:

  1. otklanjanje nesaobraznosti,

  2. zamenu robe za istovetni ili drugi artikal,

  3. povraćaj uplaćenog iznosa.

U slučaju zamene za drugi artikal, izabrani proizvod mora biti iste ili veće vrednosti, uz eventualnu doplatu.

Ukoliko otklanjanje nesaobraznosti nije moguće ili bi predstavljalo nesrazmerno opterećenje za prodavca, kupac ima pravo da zahteva sniženje cene ili raskid Ugovora. U skladu sa izabranom opcijom, prodavac je dužan da izvrši povraćaj celokupnog iznosa kupoprodajne cene, odnosno dela cene u slučaju prihvaćenog sniženja, u roku od 14 dana.

Kupac ima pravo da raskine Ugovor i u slučaju kada prodavac ne otkloni nesaobraznost u predviđenom roku.

Napominjemo da kupac nema pravo na raskid Ugovora ukoliko se radi o neznatnoj nesaobraznosti robe.

U slučaju odbijanja reklamacije, prodavac je u obavezi da:

  1. dostavi potrošaču odgovarajuće obrazloženje o razlozima odbijanja reklamacije;

  2. potrošača sveobuhvatno informiše o mogućnostima vansudskog rešavanja potrošačkih sporova, kao i o nadležnim telima za njihovo sprovođenje.

U slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti robe kupljene na daljinu ili van poslovnih prostorija, potrošač može robu poslati putem Pošte Srbije, pri čemu sve troškove povrata snosi prodavac.

Napomena: Zbog tehničkih karakteristika različitih ekrana i monitora, nijanse boja prikazane na fotografijama mogu odstupati od stvarnog izgleda proizvoda. Prodavac ne snosi odgovornost za eventualna odstupanja u boji između prikaza na ekranu i stvarnog artikla.

U slučaju prihvaćene reklamacije koja podrazumeva povraćaj sredstava, iznos uplaćenih sredstava biće vraćen na račun korisnika platne kartice putem banke, na osnovu zahteva prodavca.

Obaveštenje potrošačima o obavezi učešća u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova

Potrošački sporovi mogu se rešavati i putem vansudskog postupka, koji se sprovodi na transparentan, efikasan, brz i pravičan način, pred za to nadležnim telima.

U skladu sa zakonskom obavezom, kao registrovani trgovac, KINDER SHOP GROUP DOO je dužan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova.

Ministarstvo nadležno za trgovinu vodi i objavljuje listu ovlašćenih tela za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, koja je dostupna na zvaničnoj internet adresi: vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies

 

 

 

 

KINDER SHOP GROUP DOO je u sistemu PDV-a. Nastojimo da prikazani sadržaj bude tačan i ažuran, sa preciznim nazivima i detaljnim opisima artikala, kako bismo Vam olakšali kupovinu. Ukoliko imate bilo kakva pitanja ili nedoumice tokom procesa kupovine, slobodno nas kontaktirajte i rado ćemo Vam pomoći.

Sva pitanja možete uputiti na e-mail: kindershopgroup@gmail.com  ili pozvati na telefon: 069/18-255-18, kao i 064/420-1882.

 

Radno vreme:

Ponedeljak - petak              9h - 17h

Subota                               9h - 14h